.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعری: ساخت پالایشگاه در بهشهر قطعی شد
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از قطعی شدن احداث پالایشگاه در بهشهر خبر داد و گفت: این پالایشگاه با اعتبار سه هزار میلیارد تومانی احداث می شود.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر افزود: مشکلات زیست محیطی برای احداث پالایشگاه در خارج از محدوده حفاظت شده میانکاله برطرف شده است.

وی گفت: ملت و مردمی پیروز می شوند که با هم و متحد باشند و بدون انسجام و وحدت نمی توان کارها را به درستی مدیریت کرد.

شاعری ادامه داد: شهری که مجموعه مدیران به وظایف خود عمل کرده و هماهنگ باشد؛ پیشرفت می کند و ملتی پیروز است که از روش های کارآمد مدیریتی استفاده کند و کار جهادی مورد توجه باشد.

این مسئول افزود: اگر به وظایف قانونی خود عمل کنیم قطعا پیروزی خواهیم داشت و باید در کنار منابع مختلف، مدیریت کارآمد اعمال شود و تلاش ما آن است که هم پای مردم برای خدمت رسانی تلاش کنیم.

وی گفت: سال پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم و داعش تا مجلس و مرقد امام آمد اما ما توفیقات فراوان داشتیم و اگر لحظه ای غفلت شود متضرر می شویم.

وی با اعلام اینکه چالش اصلی ما سوء تدبیر و مدیریت است؛ یادآور شد: اگر مسئول به وظیفه خود بدرستی عمل نکند معضلات و مشکلات فراوان ایجاد می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس افزود: اگر مسوول بدرستی عمل نکند شاهد افزایش بیکاری هستیم و چنین می شود که در عسلویه بیکاری صفر و در برخی نقاط مازندران ۷تا ۸ درصد و در برخی مناطق همین استان مازندران تا ۱۶درصد برسد.

شاعری گفت: مشارکت مردم، همکاری و استفاده از سرمایه گذاران در کنار مسوولان موجب توسعه همه جانبه است و باید زمینه مشارکت مردم افزایش یابد.

وی افزود: در دو سال گذشته، ۴۴۰ پروژه با اعتبار ۲۱۰۰ هزینه بخش دولتی، مردم و بخش خصوصی در حوزه های مختلف سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه افتتاح و به بهره براری رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.